Reklamaatio


Reklamointi

 

Suosittelemme tarkistamaan lähetyksen mahdollisimman pikaisesti vastaanottamisen jälkeen. Mikäli havaitset toimituksessa puutteita/virheitä tai tuotteessa ja/tai myyntipakkauksessa on näkyviä vaurioita, tulee niistä ilmoittaa asiakaspalveluumme viipymättä. Kaikilla tuotteilla on kuluttajasuojalain 5. luvun mukainen kuuden kuukauden virhevastuu. Joillekkin tuotteille on annettu valmistajan toimesta pidempi vapaaehtoinen lisätakuu, joka on ilmoitettu tuotesivulla tai ohjekirjassa.

Keräilyvirheet

Jos lähetyksesi on puutteellinen, ilmoita siitä asiakaspalveluumme. Lähetämme puuttuvat tuotteet viipymättä mikäli kyse on puutteellisesta toimituksesta. Huomioithan kuitenkin, että voimme lähettää tuotteita myös eri aikoihin tai eri varastoista riippuen tuotteen tilasta ja lähtövarastosta. Jos tilauksellasi on ennakkotilaus tuotteita lähetetään ne myöhemmin ilmoittamamme arvion puitteissa. Voimme myös toimittaa tuotteita muista kuin meidän päävarastolta. Mikäli tuote on myytävissä muussa varastossa kuin päävarastossa on tuotekortilla maininta "toimitus välivarastosta".

Myyntipakkaus hajonnut

Jos myyntipakkauksessa tai tuotteessa on näkyviä vaurioita tilausta vastaanotettaessa tulee siitä reklamoida samantien kuljetusliikkeen kuljettajalle sekä asiakaspalveluumme. Lähetä lisäksi asiakaspalveluumme tarkempi selvitys asiasta sekä mahdollisia kuvia rikkoutuneesta tuotteesta.

Valmistusvirhe

Mikäli tuotteessa on havaittavissa valmistusvirhe takuun puitteissa olet oikeutettu saamaan uuden tai vastaavan tuotteen, mikäli alkuperäinen tuote on loppunut. Yli 100€ tuotteet tulemme korjaamaan yhteistyössä valmistajan huoltoverkoston kanssa. Pääsääntöisesti vaadimme virheellisen tuotteen palautuksen varastoomme jatkokäsittelyä varten.