Huolto


Laitteiden huoltaminen

Kuntolaitteille tarjoamme valmistajasta riippuen 1-3 vuoden takuun. Takuuaika on mainittu tuotekortilla ja saattaa vaihdella merkin tai mallin mukaan. Laitteiden huoltotoimenpidettä sovellamme pääsääntöisesti yli 100€ tuotteiden osalta tai niiden ollessa normaalia postipakettia suurempia tuotteita. Takuu edellyttää tuotteen käyttämistä valmistajan ohjeiden ja suositusten mukaisesti. Laitteiden tai tavaroiden takuu raukeaa mikäli niitä käytetään tavalla mihin ne ei ole tarkoitettu käytettäväksi. Esimerkiksi kotikäyttöön tarkoitettua laitetta käytetään ammattikäytössä tai tuotteeseen tehdään omatoimisesti muutoksia.

Mikäli kuntolaite rikkoontuu annetun takuun aikana tulemme ensisijaisena vaihtoehtona huoltamaan/korjaamaan laitteen. Laite huolletaan tapauskohtaisesti, joko paikanpäällä tai se toimitetaan huoltoomme.

Jos laitteesi on rikkoontunut tai vaatii huoltoa takuun voimassaolon aikana, täytä alapuolen lomake ja lähetä se asiakaspalveluumme. Huolto tiimimme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman nopeasti. Mikäli laitteesi on rikkoontunut takuun ajan ulkopuolella voit lähettää meille lisätietoja osoitteeseen huolto@gymstick.com

Huoltolomake pdf Lataa huoltolomake>


Huoltoprosessi

  1. Täytä huoltolomake
  2. Lähetä huoltolomake asiakaspalveluumme -> info@treenikauppa.fi
  3. Huoltomme ottaa sinuun yhteyttä asian tiimoilta
  4. Huollon kanssa sovitaan tapauskohtaisesti kuinka huoltotoimenpide suoritetaan.

Varaosat

Valikoimastamme löytyy Gymstick, Nautilus, Schwinn, Bowflex ja Waterrower varaosat. Mikäli varaosan tarve on takuun ulkopuolella toimi seuraavasti

  1. Tarkista ohjekirjan räjäytyskuvasta tarvittavan osan varaosanumero
  2. Lähetä tiedustelu huoltoomme -> huolto@gymstick.com
  3. Lähetämme sinulle paluuviestillä osan saatavuuden sekä hinnan